Marka Der Waschkönig – niekwestionowany Król Prania w niejednym polskim i zagranicznym domu od 04.03.20 rusza z kolejną kampanią telewizyjną, która potrwa aż do Świąt Wielkanocnych.

Sympatyczny szop pracz, znany Klientom niemalże na całym świecie – znak rozpoznawczy marki Der Waschkönig – również tym razem w kampanii towarzyszyć nam będzie podczas codziennych rytuałów związanych z praniem.
Kampania realizowana będzie w wiodącej stacji telewizyjnej POLSAT, a działania promocyjne obejmą także prasę branżową oraz kanały Social Media.

Bogata oferta marki Waschkönig to unikalna linia środków piorących takich jak proszki, płyny czy też kapsułki do prania oraz produktów do pielęgnacji pralek, stworzona przy użyciu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które gwarantują Konsumentom wysoką skuteczność, przy niezwykle konkurencyjnych cenach, w stosunku do najbardziej popularnych marek z tej kategorii. To dzięki tym zaletom, uśmiechniętego szopa pracza pokochały już miliony rodzin
w Polsce i za granicą.

Największe bestsellery marki Der Waschkönig to popularne na rynku proszki do prania tkanin białych, kolorowych oraz dedykowana linia dla tkanin czarnych, a także kapsułki w wersji DUOCAPS z  innowacyjnym dwukomorowym systemem gwarantującym jeszcze lepszą wydajność i skuteczność w praniu. Uznaniem cieszą się także super koncentraty do płukania o unikalnych – niespotykanych na rynku liniach zapachowych takich jak czarna orchidea czy szmaragdowa czystość. Spośród bogatej oferty Króla Prania  Klienci bardzo często sięgają także po niezwykle wydajne wybielacze –
do kupienia w płynie lub w proszku, a także wyjątkowo skuteczne odplamiacze.