Persil Professional Universal proszek do prania 6 kg - 100 WL

Nowy produkt

Proszek do prania Persil Professional Universal 6 kg - 100 WL Rozszerz

Proszek do prania Persil Professional Universal o nowej, skoncentrowanej formule! Skutecznie usuwa zabrudzenia z tłuszczu, owoców, kawy, herbaty czy wina nadając praniu świeży, przyjemny zapach. Skoncentrowana formuła sprawia, że 6 kg wystarcza na 100 prań.

Więcej szczegółów

Parametry produktu:

Opakowanie zbiorcze: 1 (szt.)
Warstwa: 24 (szt.)
Paleta: 96 (szt.)
kod EAN: 5412530891051
Kraj pochodzenia Belgia & Luksemburg
Język na produkcie NL, FR, DE
Kategoria: Proszki do prania

Aktualnie nie widzisz cen produktu. Aby je zobaczyć, należy założyć konto firmowe lub zaloguj się (logowanie / rejestracja) .

Uwaga! Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej.

Cena (netto):

  • Opakowanie zbiorcze: 56,49 zł (cena za 1 szt. 56,49 zł)
  • Warstwa: 1 319,76 zł (cena za 1 szt. 54,99 zł)
  • Paleta: 5 183,04 zł (cena za 1 szt. 53,99 zł)

Proszek do prania Persil Professional Universal o nowej, skoncentrowanej formule! Skutecznie usuwa zabrudzenia z tłuszczu, owoców, kawy, herbaty czy wina nadając praniu świeży, przyjemny zapach. Skoncentrowana formuła sprawia, że 6 kg wystarcza na 100 prań.

Proszek chroni kolory, przywraca świeżość barw oraz zapobiega farbowaniu podczas prania. Persil działa już w temperaturze 20°C i efektywnie pierze nawet na krótkich programach. Dzięki wzmocnionej sile proszku Persil szybko i skutecznie osiągniesz zamierzone efekty. Nie zaleca się stosowania proszku do wełny i jedwabiu.

Persil to marka, którą istnieje od 1907 roku. Jej pozycję na rynku od ponad 100 lat potwierdza niezmienne zainteresowanie jej produktami oraz niesłabnące zaufanie konsumentów.


Nasza hurtownia chemii gospodarczej oferuje między innymi płyny oraz proszki do prania Persil. Produkty marki są w pełni bezpieczne dla środowiska i naszej skóry. Zostały odpowiednio przebadane dermatologicznie, są łagodne i nie powodują podrażnień czy reakcji alergicznej. Świeży, nienachalny zapach jest dodatkowym atutem produktów marki.